Subject: Re: Malla mõis // multy-reality
From: Margus Meigo <[email-masked]>
To: gk <[email-masked]>, [email-masked]
Date: Wed, 22 Sep 2021 15:07:12 -0400

Ega kuna seles asutuses mitmed eri jõud väga eri tasemetel võitlesid, ja
nad nii kergest ikätte mängisid kaardid (kuna alkohol ei keelustatud, sest
puna kätt oli sees) siis muidugi lihtne sellist artiklit neil teha, kuid
huvitav, et nad üldse asja uuesti teemaks tõid.
ypsilon ise on aga tegelikult mingisugune pool pionooride asutus ka, kus
nend suht punasusega vahele jäid, eriti teemas kus nad kanepist sõna
võtsid,. paljastasid nad ennast eriti ohtralt, süva ebapädevuse ja
proovides olla "teemas" laenates erinevaid tänava slänge ja neid ritta
sättides,
nende logo oli miski emamäärane tulnukas punase viisnurgaga, vist kõi
õigesti mäletan.
( miski postitus ka siin muL:
https://twitter.com/Waffa/status/1414160521012686848 aga jäi pildid juurde
panemata, kuigi vist omaaarust panin ka... )
Nimi peaks olema siis eriti hip ja noorte pärane ja samas vist "psilosibin"
i mahamõnitus,

Lisaks oli lisa programmina neil plaan, punastel, võimalikult, kui
võimalik, tulevaste päris kuningriigi olemuste tausta ja ajalugu määrida,
seega ma meelega hoidsin oma joont selles, ette tedlikult sedasi, et seda
võimalikult vähe selleks saaks aksutada, et nad hiljem plätravad, et "näe
minig karvane sego tol ajal ka mingit kuningriigi juttu SELLISTe pundis
ajas.." vms. .

Kuid jah, huvitav miks nad selle teemasse ülesse tõid.. vb sest migites
krypto komuunides on asi jutuks kunagi tulnud, mainivad ta viimast
postitust ka.. hmm..
..

Ahjaa tegelikult soovisin hoopis selle saata:
https://madsciblog.tradoc.army.mil/354-havana-syndrome-implications-for-the-operational-environment/
http://web.archive.org/web/20210922185234/https://madsciblog.tradoc.army.mil/354-havana-syndrome-implications-for-the-operational-environment/

ja tasub see jutt ka üle kuulata paar korda, arvestades kes räägib, :
https://theconvergence.castos.com/episodes/42-global-entanglement-and-multi-reality-warfare-with-col-usa-ret-steve-banach
minute 12, 17, 20, 23..25(key point usually around .20s marks )
and goes on more and more interesting by the minute.

Räägib tema:
https://usacac.army.mil/sites/default/files/documents/cace/AMSC/bio/amsc-director.pdf

Kergida Üles poole siin:
https://twitter.com/Waffa/status/1439748865020866562 siis on näha tetud
huvitavate logodega asutuste pilte, mis isegi üllatavalt viisnurga vabad,
veel.

Paraleel planeedikoopiate simulatsioonide ja ajaga seotud sõjaline kaitse
asutused, ameerika   vaneim sõjaväekool ja baas peale
Wasshingtoni/pentagoni asaukoha.
Logo veel heraldine ryyterlik

Mul oli ka väga huvitavat malla moisas toimuvat materiali, sellest kui ise
sääl olin kuid  seda enam vaesuse tõttu pole.

Kuigi, eks see veel ime kui nad edasi kauemaks jäävad, sest juba muutused
hakkasid toimuma viimastel aastatel ja ega ajasõdurite järjepidev
ajaampsamine on halastamatu ja järjekindel igas suunas haarav ja kõiki
lõpunkte omavahel uuesti yle arvestav ja kordineeriv

On Wed, Sep 22, 2021 at 1:32 PM gk <[email-masked]> wrote:

https://www.ypsilon.ee/7219028/bitcoinidraakon-ja-tema-porgutules-pooningud

On Wed, Sep 22, 2021 at 1:32 PM gk <[email-masked]> wrote:

> https://www.ypsilon.ee/7219028/bitcoinidraakon-ja-tema-porgutules-pooningud
>
>